<< Pedikúra a manikúra

Nehtová rovnátka

Léčba zarostlých nehtů, rovnání nehtů – nehtová rovnátka Podofix

Deformované, stočené nehty nebo další potíže ve formě zarostlých nehtů  jsou dnes velmi rozšířeným problémem pro mnoho pacientů. Různě deformované typy nehtů a zarostlé nehty se zpravidla projevují v důsledku genetické predispozice. Zarostlé nehty (v lékařské terminologii "unguis incarnatus") mohou také vznikat nesprávným stříháním nehtů nebo používáním nevhodné obuvi. Velmi často jsou zarostlé nehty doprovázeny bolestmi a záněty nehtových valů.

Pedikéři, podologové a lékaři nyní nabízejí několik možností účinné léčby deformovaných nebo zarostlých nehtů, vždy tak aby se vyhnuli nepříjemnému chirurgickému zákroku. Aplikace dnešních moderních metod (například Podofix), trvají pár minut a poskytují plnohodnotné odstranění problému se zarostlými nebo deformovanými nehty. Po bezbolestné aplikaci nehtových špon dochází za určitou dobu k narovnání nehtové ploténky až do svého normálního růstu.

Aktivní nalepovací nehtové špony podofix® jsou inovativní způsob pro odstranění všech typů zarostlých nebo deformovaných nehtů. Tato metoda korekce nehtů je vhodná téměř pro každého, včetně dětí a diabetiků. Účinnost této metody potvrzuje řada pacientů, pedikérů a podologů. Pomocí této jednodušší metody se mohou pacienti vyhnout chirurgické zákroku. Nástup účinku této metody je velmi rychlý, časově nenáročný a hlavně zcela bezbolestný.

Aktivní nalepovací nehtové špony podofix® se ihned přizpůsobují individuálnímu tvaru nehtu a můžou být aplikovány okamžitě, a proto pomáhají ve většině případů výrazně zmírnit pacientovo nepohodlí.  Aplikace špony trvá jen několik minut a je téměř neznatelná. Další výhodou je, že během léčby špony pacienta nijak neomezují v každodenním životě nebo dokonce může praktikovat sportovní a vodní aktivity.